18 Gold Webgame (GWG)

Kromě standarní verze WG je k dispozici i tzv. GWG verze, která je zacílena na válčení. Liší se jen v drobnostech, které zatraktivňují hru s cílem na co největší zisk zkušeností.

Původně GWG Frakční alianční spolupráce, po které následovala éra současného bojového GWG.

Původní koncept konce věku počítal s ukončením v moment, kdy první aliance dosáhla 30M exp. Bohužel toto nastavení je nefunkční a z toho důvodu se přešlo na ruční ukončení věku v nejbližších 20:00 po dosažení tohoto limitu (nutné kontaktovat admina, aby zařídil ruční ukončení). Jelikož docházelo k umělému prodlužování věku (rozpouštění aliancí apod.), zavedl se limit, že věk může trvat maximálně 48 dní, resp. 6000 odehraných kol.

4 Budovy

5 Vlády

V následující tabulce vidíte podrobný popis bonusů k určitým vládám.

  Demokracie Republika Anarchie Feudalismus
Produkce

Rozsáhlé země nemají takový problém se spokojeností

+10% produkce továren
+30% produkce peněz
+30% více prozkoumá
Staví +10 budov za kolo
+10% jídla z vesnic
Mnohem nižší spotřeba energie budovami
Revoluce z anarchie nic nezničí (ztratíte pouze společenské pokroky)
Rychleji se přibližuje Utopii
-25% produkce továren
Velká nespokojenost pokud je země rozsáhlá.
+20% produkce vesnic
Pokud je produkčních budov jednoho druhu (továren, kasáren, farem, laboratoří nebo elektráren) do 20% rozlohy, mají +20% produkce. Tento bonus postupně klesá až na 0% při plném zastavění území jedním druhem budov.
Technologie +10% zvýhodnění maximálního efektu hospodářských technologií
+10% zvýhodnění maximálního efektu vojenských technologií
    1 bod hospodářských technologií má efekt jako 1,5 bodu
Maximum efektu hospodářských technologií je o 10% nižší
Válčení -20% obrana proti agentům
Nemůže vyrábět biocidní rakety
-5% síla útoku
-20% obrana proti agentům

Nemůže vyrábět biocidní rakety
Může mít pokrok Fašismus
Při obraně proti normalním útokům se každých 100 obyvatel brání jako 1 voják
Pokud má země více než 1,2M prestiže, má v obraně vůči agresorovi bonus do obrany +15 %.
Bez pokroku Ochranné a obchodní organizace nemůže útočit. I s ním má -20% útok.
-15% síla obrany
Ostatní země mají při úspěšné agresi -20% zisky země a zboží
Efekt zábavních
středisek
Vysoký
Střední
Střední
Střední
Nechuť k válčení
Obrovská
Střední
Velká
Střední

 

  Komunismus Diktatura Fundamentalismus
Produkce +15% produkce továren
+20% produkce kasáren
+20% produkce energie

Rychlejší přibližování k utopii
Cena vojáků na domácím trhu je 105 $
-25% produkce peněz
výroba mechů stojí 25 dílů jednotek
+10% produkce kasáren
- 10 % produkce technologií
Nemůže dotovat produkci technologií a peněz
+20% produkce kasáren
Paušálně +0,8MWh energie na Elektrárnu (na tento bonus nemají vliv technologie)
Cena vojáků na domácím trhu je 111 $
-25% produkce technologií
Technologie   Efekt technologií Zemědělství není dvojnásobný
+50% zvýhodnění maximálního efektu vojenských základen (kromě výzkumu vesmíru)
Vesmír prozkoumává o něco rychleji než ostatní zřízení
-25% zvýhodnění maximálního efektu technologií
Válčení -40% cena agentů
Může mít 3 špionážní spojence

O polovinu větší produkce raket
+10% síla armády v útoku i v obraně
Může mít 3 útočné spojence
+20% síla agentů v obraně
může mít pokrok Fašismus
-1 nebezpečnost sabotážních teroristických útoků
-25% žoldy všech jednotek a agentů
může mít pokrok Svatá Válka

Efekt zábavních středisek
Nízký
Nízký
Vysoký
Nechuť k válčení
Malá
Malá
Téměř žádná

 

  Technokracie Utopie (nelze na GWG) Robokracie (lze až po revoluci z Anarchie)
Produkce +15% produkce technologií

Nižší cena pokroků - do náročnosti se nezapočítává prestiž a technologické pokroky.

+10% produkce továren
+20% výroba energie a technologií
Armáda a obyvatelé nejí jídlo (místo něj spotřebovávají energii)
-30% výroba jídla
-30% obyvatel
Mnohem vyšší spotřeba energie budovami
Bolestnější revoluce (nelze udělat Robokracii přímo z Anarchie)

Nemůže dělat společenské pokroky (výjimku tvoří pokrok Bezpečnostní senzory)
Technologie +15% zvýhodnění maximálního efektu hospodářských technologií
  +10% zvýhodnění maximálního efektu hospodářských technologií.
+20% zvýhodnění maximálního efektu vojenských technologií
Válčení -10% síla útoku
-10% síla vojáků v obraně i útoku
Neúčinkuje na ně biocidní raketa, demoralizace, prodej drog či epidemie
+50% síla rozvědky v obraně
+20% síla v útoku i obraně na noční tažení, bombardování a taktický nálet
Při revoluci na Robokracii všichni generálové zemřou, může sbírat nové generály. Tito generálové sbírají zkušenosti jen poloviční rychlostí
Navíc robokracie nemůže mít generály Ochránce národa, Nacionalista, Osvoboditel a samozřejmě Populista a Farmář.
-50% obrana proti Partyzánským útokům
Efekt zábavních středisek
Střední
Nulový - Stále 100% spokojenost
Nechuť k válčení
Velká
Nulová


6 Válčení



7 Technologie



9 Trhy a obchodování



10 Aliance a spojenectví



12 Žebříček a hodnosti